Brev:
Besværlig alder :o)
14. august 2021
Alder:
8 mdr.
Besværlig alder :o)
Hej Helen,
Og tusind tak for hjælp med dit svar sidst :-)
Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber at du kan hjælpe os med:
1. Har du nogle gode forslag til morgenmad som selv kan spises til vores datter på nu 8 måneder? Hun nægter skeen for tiden og vi er ved at køre død i at bage havregrød i alle alverdens afskygninger. Nogle gange har vi givet en bolle mm. men mangler forslag til andet som ikke er skemad :-)
2. Vores datter vejer nu 9,3 og er 68 (3120 gram og 51 ved fødslen) og spiser stadig 380-450 ml. om natten af 2 omgange oftest. Hvordan og hvornår stopper vi med det nattespiseri? Vi har prøvet at tilbyde vand, give sut mm. og det resulterer altid i at vi ligger og kæmper med hende i 1-2 timer indtil vi overgiver os og giver hende mælken. Vil hun selv sige fra? Vi er godt klar over at det også handler om tryghed mm. men hun falder kun i søvn igen, hvis hun får mælken.
3. Nogle gode råd til at hun hele tiden vender sig? En putning kan godt tage 30-60 minutter for tiden fordi at hun ligger og vender sig fra ryg og til mave 500 gange mindst inden hun ligger sig til at sove - også selvom hun er meget træt og har lukkede øjne. Hun kan ikke sove på maven endnu, så vi er nødt til at vende hende tilbage.
På forhånd tak :-)